19 maja 2024

Związek Polskiego Leasingu (ZPL) poszukuje do pracy na stanowisko

Czego oczekujemy:

  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w sektorze finansowym,
  • doświadczenie w obsłudze pakietu MS Office,
  • bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, komunikatywność,
  • umiejętność pracy zespołowej i przełączania się między zadaniami, zależnie od ich priorytetu.

Oferujemy:

  • pracę w pełnym wymiarze godzin w ramach umowy o pracę,
  • abonament medyczny,
  • kameralny, sympatyczny zespół,
  • dynamiczne, nieszablonowe środowisko pracy.

Do zadań pracownika będzie należało m.in.:

  • Koordynacja i organizacja pracy biura i zapewnienie sprawnego funkcjonowania administracyjno-gospodarczego biura,
  • Wystawiania faktur we współpracy z zewnętrznym biurem księgowym,
  • Zarządzanie bazą danych firm zrzeszonych,
  • Utrzymywanie kontaktu z firmami stowarzyszonymi,
  • Przygotowanie spotkań Walnego Zebrania ZPL
  • Przygotowanie i organizacja spotkań organizowanych dla przedstawicieli firm członkowskich (np. konferencje, webinary, szkolenia itp.).
  • Udział w pracach wybranych zespołów i grup roboczych przy ZPL.

Praca od zaraz!

Prosimy o wysyłanie CV w jęz. polskim na adres: monika.constant@leasing.org.pl